Hahah knaaazzz

Heeejjj ;) nu ska jag berätta lite om min helg;) På fredag bloggade jag typ ? och då sa jag att jag hade utegångsföbuuuud -.- jaa så jag satt hemma och kollade på filmer osv. Igår först var jag med ida , mirette ella o becca vi kollade på tuneringen i skogås hallen där alla killar spelade haha dog av garv ;) vi var där från typ 14 till typ 18 hahah ;) sen efter det så gick vi t centrum o åt me ida o mirette typ , sen gick vi till Chiara o va där en stund o fixade typ oss haha o gick tbx t centrum , träffade alex o macs . snackade osv sen kom samuel hahaha ,
Sen gick jag o mirette hämta mina saker för jag skulle sova hos chiaara o sen gick vi tbx t centrum o chillade däär hahah . Och så gick vi t chiara igen hahah sen alex o dom fick daamp på oss o lalalalal så dom gick hem typ , sen kom chiaras syster hem med kompisar o sa att dom ska sova i chiaras rum hahah så vi va typ 6 stycken , så vi gick ut för vi hade ingestans o sova hahahha sen gick vi t stationen för vi frööös så himla mkt hahah sen kom crille o jimi t oss o vi väntade på tåget t stan hahah dom åkte med oss t stan men sen åkte dom tbx t skogås och vi åkte till märsta (-.-) hahhahahahha jag döör sen i märsta träffade vi putte en stund , sen ringde han nån ella o frågade om vi fick sova däär hahah men vi tackade nej --.- för vi hade ingen busskort elr nåt så vi kunde inte komma hem sen på morgonen hahha så vi sov typ på stationen o sen kom fking ordningsvakter som var skit jobbiga o ville ha våra föreldrasr nummer hahahha , de fanns ingen tåg hem o de va typ 3 på natten hahah så dom ville ringa aina satt dom kunde sjuktsa hem oss-.- ahhahah sen vi sprang ifrån dom t bussen hahha o åkte typ i 2 -3 timmar hahah hållde på spyyyyy -.- sen när vi var i stan när vi skulle ut från bussen då kom det ordningsvakter igen hahah för dom från märsta ringde t dom i stan hahah så dom sjutsade hem oss hahahah . O - sen skulle vi hem till crille för vi va tvungna o va ute till 7 för då chiaras pappa skulle t jobbet hahah men crille hade typ somnat så vi smög in hem t chiara o sov på marken hahahh . Sen på morgonen gick vi upp t soffan o chillade hahahah o allalalala , Sen gick jag o ida hem till mig o chillade hos mig , skulle åka med ida chiara nevine t handen men ooorrkaar ej har fett ont överallt hahah. Gaaalen naattt asso :D aja skrev värsta boken men har ändå tråkigt, juste färgade mitt hår igår de  blev lite för mörkt ttyp svaaart ahhaha men jag skiter iiii ;) ajde ,, hahah

Kommentarer
Postat av: Nico

Bra bilder :p <3

2012-01-30 @ 20:31:28
URL: http://niccox33.blogg.pl
Postat av: Paulina

love u to buy <3

2012-02-04 @ 10:55:21
URL: http://paulinadrotttning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0