Galen natt igår <3

Hej allihopa .! Igår var de typ en av mina bästa dagar aso vi hade skit kul något jag kommer minnas på länge.. först jag och domi var i stan chillade lite så träffade två fula killar haha . sen så träffade vi några killkompisar i plattan och hängde med dem hah sen på tunlebannan såå gick domi av och jag va kvar själv haha aso knas .. ;) men sen åkte vi till skarpnäck träffade sly geby nasse haha sköna killar vi chillade lite med dem sen så typ vid 20 taggade vi hem till domi hon skulle packa sig och sova hos miriam med mig och sen på farsta asoo döör domiii diin flummi hon spydde haha . ;* asoo knas sen så tagga vi till skogås ..
Vi skulle sova hos miriam med domi fast a de blev inte så hon kunde typ int  släppa in och då ville int jag och domi hem för att mina föräldrar int var hemma hade inga nycklar så ah skit vi hade ingetstans o sova så ringde vi några killkompisar från jordbro dem kom till skogås och vi snackade lite så på stationen sen såå blev jag torstig så åkte vi typ till jorbro för allt i skogås var stängd sen så taggade vi till parken och typ chillade men sen så kom på vi en rolig idee om att vi ska åka pulka fast vi hade ingen så ah flummade bara såå sen så gick några hem och vi tagga hem till kristian med thomas haha sen så kollade vi på film och hade lite mys.. Hhaha ;** Sen så taggade vi hem typ klockan 6 på morgonen åkte pendeltåg runt hahah våra liv asooo . hihi<3 Men sen så taggade vi hem till mig och duschade och fixade oss och nu sitter vi häär och ska typ till stan och träffa elliieee och typ några alby bebyyyss och sen ska vi typ åka skridskor i kungstagården . <3  såå ah ni får ha de bra puss puss
haha bara denn hära bilden har vi ..
love uu finaste <3
Minn bebis <3 <3
Ajjjde hej dåå . !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0