Söndag

Shoooo Har typ glömt bort bloggen haha ;) orkar nt men ska försöka blogga då & då ;)
Har haft utegångsförbud i typ 3 veckor hahah men jag fick damp den här helgen så jag va tvungen o gå ut , Var med leonie o jossan på fredag och maaassa andra i stan osv . Sov hos leonie med några oxå ;) hahha skit tung natt asso fast vi sov typ bara i 1-2 timmar hahahhah dog av garv assoo :D securitas stog utanför o bankade sönder för vi hade för hög musik o allt hahah knazz. Orkar ej berätta allt ;) Igår satt jag bara hemma o städade och kollade igenom mina kläder osv som jag kan ta me t mexico ;:) åker typ om 2 veckor unttzz :D hihi. Idag har jag bara legat i vardagsrummet o kollat på tv o sånt ;) Nu sitter jag i köket o väntar tills mamma ska bli klar med frukt o choklad som vi ska äta senare o mysa vid tv-n haha ;) aja nu ska jag baka kladdkaka o sedan bara mysa! Brukar nt gå ut på söndagar , bara mysaa :P hihi aja orkar ej blogga hejdåå :)
en bild från tyyp förra veckan ;) ja , jag hade brillor på vintern de va skit mkt sol den dagen hahhahha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0